Táto stránka používa súbory cookies pre zaistenie funkčnosti webu a získavanie štatistík návštevnosti webu. Viac informácií.

+421 908 936 014

Magnezitárska 5, 040 13 Košice

Po - Pi: 8:00 - 16:00

Služby

Facility management

Technická správa budov a technológií

V rámci integrovaného systému facility manažmentu v oblasti technickej správy budov a technológií sa zameriavame na jednotlivé činnosti v oblasti technickej správy objektu:

  • HVAC (ventilačné systémy, kúrenie, klimatizácia, stlačený vzduch)
  • Zdvihacie zariadenia (výťahy, plošiny)
  • Protipožiarne zariadenia (SHZ, klapky, uzávierky, dvere, brány, EPS)
  • Záložné zdroje (UPS, diesel agregáty)
  • Elektroinštalácie (prípojka, rozvody elektrikej energie, osvetlenie)
  • Vodovodné potrubie a kanalizácia
  • Drobná údržba (vodo/topo, elektro, zámočnícke práce, stavebné práce)
  • Havarijná služba (servisný dispečing)
  • Metrológia (váhy, meracie prístroje, meradlá)

Technická administratíva

Technická administratíva zahŕňa službu spracovania povinnej technickej a prevádzkovej dokumentácie, vrátane ktorej získate komplexnú službu vedenia a aktualizácie technickej a prevádzkovej dokumentácie, elektronický systém komunikácie, spracovanie pravidelnej aktualizácie plánov údržby a návrhy optimalizácií prevádzkových nákladov.

Energetický manažment

V rámci integrovaného systému facility managementu v oblasti energetického manažmentu sa zameriavame na energetický audit, optimalizáciu nákladov, riadenie energetiky, dojednávanie dodávok a tvorbu „Passportu objektu“, ktorý predstavuje ústredný východiskový bod pri realizácii úsporných projektov.

Energetický audit

Energetický audit predstavuje systematický postup ako získať dostatočné množstvo informácií o súčasnom stave jednotlivých technických zariadení a budov, ktoré využívajú energie, a tak identifikovať a navrhnúť nákladovo efektívne možnosti úspory energie.

Výstup z energetického auditu predstavuje písomná správa od certifikovanej spoločnosti.

Cieľom energetického auditu je vytvoriť tzv. energetickú stratégiu, ktorá vytvára predpoklady na úsporu energie. Na základe tejto energetickej stratégie môžu podniky prijímať také rozhodnutia, ktoré vedú k realizácii opatrení vedúcich k rozvoju a udržaniu konkurencieschopnosti spotrebiteľov energie.

Povinnosť mať energetický audit zaviedol pre všetky veľké podniky zákon č. 321/2014 Z. z. o energetickej efektívnosti, ktorý nadobudol účinnosť v decembri 2014.

Podľa nového zákona majú povinnosť dať si vypracovať energetický audit  všetky veľké podniky, bez ohľadu na to aká je ich spotreba energie. Povinnosť sa týka spoločností s viac ako 250 zamestnancami, ktorých obrat presahuje 50 mil. EUR a (resp. alebo) celková ročná súvaha presahuje 43 mil. EUR. Pri výpočte sa zohľadňujú aj prepojené podniky.

„Passport objektu“

Passport objektu zachytáva projektovú dokumentáciu skutkového stavu objektu vloženú do požadovaného formátu. V rámci pasportizácie vlastník nehnuteľnosti získava základné informácie o skutkovom stave objektu, informácie o nutných opravách, výške zanedbania jednotlivých úkonov z minulých rokov vo finančnom vyjadrení, optimálnej potrebe ročných opráv a v prípade rekonštrukcie informácie vedúce k optimalizácii požadovaných plánovaných aktivít.

Passport objektu predstavuje jeden zo základných nástrojov finančného plánovania obnovy a zhodnotenia objektov predovšetkým z dôvodu:

  • Ekonomickej bilancie a rentability objektu
  • Požiadaviek na investície a opravy
  • Plánovania a optimalizácie vynaložených nákladov na údržbu a obnovu
  • Spracovania energetického preukazu budovy
  • Komplexného hodnotenia budov v rámci životného cyklu
  • Hodnotenia nákladov životného cyklu bodov

Pasportizácia predstavuje jeden zo základných dokumentov, ktorý zvyšuje úžitkové a komerčné hodnoty stavebných objektov a informuje užívateľov o profesionálnej stavebnej realizácii a zároveň slúži ako kontrolná dokumentácia skutkového stavu objektu vrátane jednotlivých realizovaných opráv a rekonštrukcií.

Revízne a zákonné prehliadky

Súčasťou technickej administratívy je dodržiavanie platných legislatívnych predpisov SR v zmysle dodržiavania povinných revíznych a zákonných prehliadok na jednotlivých zariadeniach. V rámci danej služby sa vykonáva evidencia potrebných termínov revízií jednotlivých zariadení na základe požiadavky podľa aktuálne platnej legislatívy, realizácia potrebných revízií a zákonných prehliadok certifikovanou osobou a v neposlednej miere aj samotná archívna služba vykonaných revíznych prehliadok a správ.

Bezpečnostné služby

V rámci integrovaného systému facility managementu sa zameriavame na komplexné riešenie fyzickej ochrany budov a majetku.  V danej oblasti využívame odborný prístup zástupcov partnerskej spoločnosti, návrh komplexnej ochrany, systém zavedenia kontrolných bodov, konzultácie a podporné činnosti v oblasti fyzickej ochrany objektov.

Bezpečnostné služby v sebe zahŕňajú:

  • Stráženie objektov
  • Stráženie objektov – Psovodom
  • Stráženie objektov – „Admin Informer“
  • Služba recepčného
  • Služba pracovníka v civile

Ďalšie aktivity:

  • Bezpečnostný audit
  • Správa elektronických zabezpečovacích systémov
  • Kľúčové a kartové hospodárstvo

Recepčné a poštové služby

  • Informačná služba, vstup, dokumentácia
  • Správa zasadacích miestností
  • Spracovanie pošty
  • Distribúcia pošty vo vnútri organizácie
  • Obsluha frankovacích strojov
  • Balíková služba
  • Kuriérske služby
  • Scan, tlač a kopírovanie dokumentov, ich spracovanie
  • Zabezpečenie spisových a archívnych služieb

PO a BOZP

  • Audit PO a BOZP
  • Posúdenie rizík a kategorizácia rizík
  • Školenie v oblasti PO a BOZP
  • Odborné poradenstvo
  • Riešenie pracovných úrazov

Odpadové hospodárstvo

  • Zvoz, triedenie a likvidácia odpadov (vrátane nebezpečných)
  • Spracovanie hlásenia a výkazov pre orgány štátnej správy
  • ČOV
  • Triedenie a separácia odpadov podľa jednotlivých druhov

Property management

  • Správa majetku
  • Inventarizácia
  • Likvidácia poistných udalostí

Závodné stravovanie a Catering

  • Zabezpečenie prevádzky stravovacích zariadení
  • Zabezpečenie prevádzky výdajných automatov, sodobarov
  • Zabezpečenie občerstvenia zasadacích miestností

Logistika

  • Administratívna podpora autoprevádzky (vedenie a aktualizácia prevádzkových km)
  • Zabezpečenie starostlivosti o vozový park (umývanie, čistenie, servisné prehliadky)
  • Likvidácia poistných udalostí autoprevádzky
  • Riadenie motorových vozidiel
  • Príjem, výdaj a vedenie paliet
  • Opravy paliet
  • Zabezpečenie prevádzky skládok paliet

Výrobná údržba

  • Údržba strojov a zariadení
  • Údržba CNC zariadení
  • Ostatné výrobné a manipulačné zariadenia
  • Presun, demontáž a montáž výrobných liniek
  • Podpora pri prebierke zariadení a ich uvedenie do prevádzky

Poradenstvo, súčinnosť, konzultácie

  • Stavebný dozor a posudky
  • Vpyracovanie stavebných projektov
  • Konzultačné služby
  • Služby interim managementu
  • Podpora pri prebierke zariadení a ich uvedenie do prevádzky

Business Inteligence a vizuálne KPI

  • Zber dát, analýza
  • Vizuálne a reportingové systémy

Školenie, tréningy, kurzy

  • Analýza potrieb
  • Poskytovanie odborných a povinných školení

Riadenie hospodárstva

V rámci integrovaného systému facility manažmentu Vám poskytujeme ako súčasť komplexného balíčka službu riadenia olejového hospodárstva zameranú predovšetkým na získanie adekvátneho produktu pre Vaše strojové vybavenie.

Cieľom olejového hospodárstva je predovšetkým nákup mazív, olejov a ostatných kvapalín, ktoré sú nevyhnutné pre správnu činnosť Vášho strojového parku. V zmysle služby Vám nájdeme požadovaný produkt, ktorý Vám priamo doručíme na miesto určenia. Súčasťou služby je aj likvidácia odpadov v súlade s legislatívou v spolupráci s certifikovanou spoločnosťou.

Personálna agentúra

Personálna agentúra

Spoločnosť BGP Facility s.r.o. v rámci integrovaného systému facility managementu poskytuje služby agentúry dočasného zamestnávania, ktoré vykonáva na základe povolenia vydaného Ústredím práce, sociálnych vecí a rodiny.

Zaoberáme sa vyhľadávaním zamestnancov do výrobných podnikov, ktorý preferujú isté rozloženie kmeňových a nekmeňových zamestnancov, tzv. agentúrnych zamestnancov.

Špecializujeme sa na rôzne druhy pracovných pozícií, ktoré si naši klienti vyžadujú.

Cieľom je nájsť vhodného kandidáta na danú pozíciu, ktorú si klient zadal ako cieľové umiestnenie agentúrneho zamestnanca.

Výhodou agentúrnych zamestnancov je flexibilita výberu vhodného kandidáta.

Dotazník uchádzača o zamestnanie

Meno *
Priezvisko *
Titul
Email *
Telefón *
Text
Životopis
Ďakujeme.

V prílohe nám prosím zašlite:

Súhlas s evidenciou a spracovaním osobných údajov podľa Zákona č.122/2013 Z. z.

V zmysle zákona Zák. č.122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov uvedených v životopise a motivačnom liste a iných prílohách súvisiacich s hľadaním práce iba spoločnosti BGP Facility s.r.o. prostredníctvom stránky www.bgpfacility.sk v rámci počítačovej siete internet. Som si vedomý/á, že informácie, ktoré poskytujem týkajúce sa aj zobrazenia fotografie, patria do Osobitnej kategórie osobných údajov. Čestne vyhlasujem, že všetky uvedené informácie sú pravdivé a poskytnutie údajov je dobrovoľné na základe vlastného rozhodnutia. Tieto údaje môžu byť spracované výlučne pre účely nájdenia vhodného zamestnanca a pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie. Súhlas je daný na dobu určitú po dobu 3 rokov. Po období 3 rokov budú údaje anonymizované a ďalej využívané výlučne pre štatistické účely.

Údržba zelene

Starostlivosť o zeleň – exteriér

V rámci danej služby poskytujeme údržbu zelene v priemyselných parkoch a areáloch výrobných spoločností. V súčasnosti si výrobné podniky zakladajú nielen na čistote interiéru a exteriéru, ale taktiež aj na jeho vizuálnej stránke a vzhľadom k tomu je nutné vykonávať údržbu vizuálnej stránky v podobe starostlivosti o exteriérovú zeleň.

Starostlivosť o zeleň – interiér

Nesmieme zabúdať aj na vizuálnu stránku interiérovej časti výrobného podniku. V rámci našich služieb zastrešujeme teda aj údržbu o zeleň v interiéri.

Upratovanie

DDD služby

V rámci DDD služieb sa zameriavame na služby deratizácie, dezinfekcie a dezinsekcie.

  • Deratizácia predstavuje proces hubenia škodlivých hlodavcov. Zvyčajne sa vykonáva na jar a jeseň. Dôvodom je migrácia škodcov v jarnom období a hľadania úkrytu v období jesene.
  • Dezinfekcia predstavuje proces odstránenia choroboplodných mikroorganizmov.
  • Dezinsekcia predstavuje proces likvidácie hmyzu, ktorý môže spôsobovať prenos chorôb rôzneho charakteru.

Upratovanie Exteriér

  • Upratovanie vonkajších plôch na základe požiadaviek klienta
  • Čistenie opláštenia budovy

Upratovanie Interiér

V rámci upratovacích služieb rozlišujeme nasledovné služby:

  • Pravidelné upratovanie, operatívne upratovanie
  • Špeciálne upratovanie na základe požiadavky
  • Drobné sťahovacie práce
  • Pranie

Našim klientom ponúkame pravidelné upratovacie práce, ktoré zahŕňajú presnú špecifikáciu jednotlivých prác na základe vopred dohodnutých podmienok a požiadaviek klienta. Služba zohľadňuje jednotlivé požiadavky klienta, ktoré sú neskôr prenesené do samotného procesu poskytovanej služby.

Zameriavame sa predovšetkým na priemyselné výrobné podniky, v ktorých vykonávame upratovacie práce v administratívnych, skladových a výrobných priestorov. Pri tvorbe cenovej ponuky zohľadňujeme individuálne požiadavky klienta.

Mimo základnej služby pravidelných upratovacích prác poskytujeme aj upratovacie služby na základe požiadavky. Služba v sebe zahŕňa upratovacie práce mimo špecifikácie v základom harmonograme upratovacích prác. Medzi práce mimo špecifikácie patrí napríklad umývanie okien, umývanie interiérových a exteriérových presklených plôch a vonkajšieho opláštenia budovy, umývanie okien po maliaroch, tepovanie kobercov, hĺbkové čistenie podláh, čistiace práce po maliaroch a stavbároch, službu operatívnej pracovníčky, čistenie kožených sedacích súprav,  umývanie horizontálnych žalúzií, vysávanie vertikálnych žalúzií, ošetrovanie PVC podláh, drobné sťahovacie práce a pranie.

Zimná údržba

  • Odpratávanie snehu
  • Celoplošný posyp areálu